keskiviikkona, tammikuuta 12, 2011

Kiitos kommenteista ja rypsiöljyä...

Olipa kiva käväistä blogissa ja huomata, että on tullut kommentteja lukijoilta. Kiitos palautteesta! Vaikka kirjoitankin blogia vähän niinkuin päiväkirja-aatteella itselleni, niin takana on ollut ajatus jakaa ideoita ja kokemuksia ja löytää samanhenkisiä ihmisiä bloggaamisen kautta :)

Sain eilen opiskelijakaveriltani reilut pari litraa hänen omilta peltojensa "tuottamaa" kylmäpuristettua rypsiöljyä. Siis lähiruokaa!!! Kiitos vielä Anne!
Tosin minulla on epäilyksenä se, ettei kaikki päädy kurkusta alas vaan saippuoituu jossain vaiheessa ;)
Annen rypsiöljyä on tullut käytettyä myös hierontaan. Parhaiten se on toiminut kun siihen on lisännyt hiukan manteliöljyä. Aatelkaapa miten ekologista ja terveellistä iholle! Ei todellakaan tee mieli laittaa omalle eikä toisten iholle mitään maaöljyn tislausjätteestä valmistettua parafiiniöljyä.
Toivottavasti koulutetut hierojat kiinnostuisivat enemmän luonnonöljyistä hierontaöljyinä.

4 kommenttia:

  1. Hei!
    Löysin juuri tämän mukavan blogisi. Haluaisin ostaa tuota itse tekemääsi emulsiovoidetta. Minulla on kans herkkä iho, couperosaa jne.
    Myisitkö minulle purnukan? :)

    VastaaPoista
  2. Ruusuinen voidetta on yksi 20g pieni purkki ja 40g isompi joista toisen voisin myydäkin. Täytyy vaan ottaa selvää postikuluista. Pieni purkki saattaisi mennä kirjeessä ja olisi edullisempi postikulujen puolesta. Suomen posti kun osaa ottaa omansa pois noissa postimaksuissa ;). Muutamalle tutulle olen omakustanne hintaa joitakin rasvoja myynyt. Pieni purkki on 3 euroa+postikulut. Jos haluat tietää sisällöstä niin laita viestiä. Olen itse ostanut myös luonnonkosmetiikkavoiteita ja ovat todella hyviä. Itsetekeminen on vähän niinkuin harrastus ja saattaa tulla hiukan edullisemmaksikin.

    VastaaPoista
  3. Voisinko lähettää siulle sähköpostia?

    VastaaPoista
  4. Kokeilepa laittaa viestiä siitä tekstin alaosan kirjekuorimerkistä. Olen ymmärtänyt että siitä voisi laittaa mun s-postiin viestin. Laita mukaan oma s-postiosoite niin voidaan viestitellä sitä kautta suoraan. Jos en saa pariin päivään viestiä niin täytyy sitten keksiä jotain. En ole kovin innokas ainakaan vielä jakamaan julkisesti omaa osoitetta.

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...